Sacose cu personalitate 2

Product Information

Sacose cu personalitate

Identitatea vizuala este un aspect cheie intr-o era in care imaginile sunt noul text. Poate ca este o expresia absurda, dar si imaginile, simbolurile se pot citi poate uneori mult mai usor si mai repede decat un mesaj transmis la nivel textual. Arhi-cunoscuta sintagma, o imagine face cat o mie de cuvinte, i-a facut si pe designerii de ambalaje sa comunice cat mai original si intercatic cu consumatorii la nivel vizual.

Pentru ca am promis o continuare a postului trecut in care vorbeam despre concepte de sacose/pungi cu personalitate, aducem in atentie un nou tip de abordare in ceea ce priveste comunicarea si promovarea la nivelul acestui ambalaj. Marketerii stiu ca atunci cand un consumator pleaca dintr-un spatiu de vanzare nu ia cu sine doar produsul, ci si o parte din identitatea brandului girant. Astfel, de multe ori sacosele devin „intaritori de decizie” diminuand disonanta cognitiva a consumatorului si convingadu-l ca a achizitionat un produs care ii satisface nevoile.

Pe de alta parte, aceste concepte „smart” de ambalaje pot avea un caracter flatatnt asupra consumatorului. De exemplu, brandul Wheaties, specializat pe comercializarea produselor din cereale, produse adresate in special publicului masculin, a ales punga de hartie ca suport de promovare, dar si de simulare a caracteristicilor produselor sale. Astfel, analizand modul de a transporta pungile de la supermarket, Wheaties a ales o imagine a unui bust suplu de barbat, pentru a arata ca numai consumand produsele din cereale vei arata atat de bine.

shopping bag ads fitness wheaties 300x167 Sacose cu personalitate 2

Pe de alta parte, brandul Muse, special dedicat produselor de ingirjire a parului pentru publicul feminin, vine cu o abordare incocenta, insa la fel de amuzanta. Baretele sacosei au forma unor codite impletite, extrem de jucause. Avanatajul unor astfel de pungi este acela ca vor fi preferate de consumatori si pentru alte ocazii. Este un gen de ambalaj care creeaza buzz si awareness in jurul brandului si in randul publicurilor tinta.

shopping bag ads muse 300x199 Sacose cu personalitate 2

Chiar marile competitii sportive au seturi de materiale promotionale care sa comunice cat mai bine identitatea evenimentului. Un concept minimalist si totodata extrem de ergonomic este o punga special creata pentru Jocurile Olimpice. Toarta este decupata sub forma celor cinci cercuri olimpice care simbolizeaza cele 5 continente participante in competitie. Ceea ce face acest concept si mai atractiv este mularea perfecta a palmei a degetelor pe toarta pungii.

shopping bag ads olympic bags 300x185 Sacose cu personalitate 2

In incheiere, am lasat brandul Benetton, care ne-a obisnuit cu concepte socante de-a lungul istorie sale. Cu toate acestea, conceptul Kitchen Eco Bag este cat se poate de cuminte si de simplu in aparenta. Prin acest concept, beneton se aliniaza trendului global de protejare a mediului inconjurator. Este un produs de sine statator, marca Beneton si se regaseste dub diferite culori in reteaua lor de magazine, la nivel global.

3 300x246 Sacose cu personalitate 2

Articol realizat de Maria Crangasu

468 ad