Moda ambalajelor semnate de un designer cosmopolit

Product Information

<strong>Jean Paul Gaultier un nume care nu rimeaza doar cu moda, eleganta si excentricitatea…Jean Paul Gaultier poate fio orice…chiar si numele unei editii limitate Evian. Sub numele si imaginatia sa, apa poate capata diverse forme, la fel si recipientele in care cea mai scumpa si luxoasa apa din lume se regaseste.

Se stie foarte bine ca cine se asemana se aduna. Asadar, nu ne mira ca admiratorii lui Jean Paul Gaultier consuma unul dintre cele mai sofisticate branduri de apa. Evian este la randul sau, un brand recunoscut pentru ambalajele excentrice si „pretioase”. Aceeasi situatie o gasim si in cazul parfumurilor semnate de celebrul designer. In colaborare cu Baccarat Artisans, editia speciala Evian 2009, este girata de designul mai sus numit si se regaseste in cinci variante extravagante care evoca prin designul lor puritatea, jucausele bule ale apei minerale, forma sticlei consacrata, prospetimea si naturaletea. Sticlele realizate manual, nu sunt departe de finetea unor sticle de parfum ce poarta esente scumpe si extrem de rafinate. Asocierea brandului Evian cu celebrul designer a debutat in 2008, prin Evian Crystals, un concept mult mai cuminte, dar elegant de-o potriva.

Jean Paul Gaultier este totusi o personalitate devenita de-a lungul timpului un brand cosmopolit, dar care se distinge prin cateva elemente precum: finetea, eleganta, charmul si senzualitatea. Nici cel mai acidulat brand al planetei, Coca-Cola nu a ezitat sa imprumute cate ceva din personalitatea designerului in crearea unei editii speciale extrem de atractive si jucause. Deloc din intamplare a fost ales chiar Diet Coke pentru a fi asociat cu numele designerului arhi-cunoscut. Produsul dietetic elaborat de Coca-Cola si consumat in special de persoane care tin la silueta si aspectul lor, imbraca in 2012, tinute senzuale atat pentru targetul masculin, cat si pentru cel feminin. Cum forma sticlei de Coca-Cola este asemanatoare siluetei umane, designerii au personificat la maxim eticheta noii sticle. Daca modelul masculin reflecta tinuta unui marinar si emana masculinitate, modelul feminin este extrem de senzual prin evocarea unei tinute intime, constituite dintr-un corset si un dres model „plasa”. Un design care face trimitere la industria modei, dar care si ofera personalitate si noi roluri celebrei forme a sticlei de Coca-Cola. Multe dintre conceptele de ambalaj ale marcilor ce poarta semnatura Jean Paul Gaultier sunt inspirate din propriile creatii sau din propriile concepte de ambalaj ale produselor proprii. Acest aspect este important pentru promovarea originala ale produselor create de faimosul designer.

Articol realizat de Maria Crangasu

468 ad