Cum celebreaza Coca-Cola Jocurile Olimpice de la Londra, 2012

Product Information

<strong>Nu mai este o surpriza faptul ca cel mai acidulate brand din lume, Coca-Cola, este sinonim cu actualitatea, mai precis cu toate activitatile care au impact la nivel global. Pentru Coca-Cola nu s-a inventat niciodata o metoda de promovare, ci din contra – ei au fost cei care au stabilit trenduri in materie de advertising. Inca putin si pe arsita de afara vei putea sa fii mai aproape de vedetele sportive de la Olimpiada din Londra, in timp ce degusti o Coca-Cola rece.



Ne-am obisnuit deja ca sticlele sau cutiile de suc sa se reinventeze cu ocazia diferitelor evenimente, iar anul acesta Coca-Cola a lansat 6 cutii cu design diferit ce poarta cele 6 cercuri celebre si diferite insemne din lumea sportului. Cele 6 modele nu vor intra toate pe rafturile magazinelor, tocmai pentru a spori curiozitatea si dorinta consumatorilor de colectiona si pretui mai mult fiecare noua cutie de Coca-Cola. La fiecare 2 saptamani in magazine va fi introdus cate un design nou, urmand ca la incepere Olimpiadei sa fie introdus cel mai special dintre, ce poarta totodata si un logo hibridat si cu un impact vizual puternic care sa sustina spiritul Olimpiadei. Grafica cutiilor, intr-un stil minimalist atat la nivel de forma, cat si la nivel cromatic (sunt utilizate doar cele doua culori identitare ale Coca-Cola – rosu si alb) promoveaza doar cateva dintre sporturile care au o traditie solida: gimnastica, innotul, probele de atletism, fotbalul si tenisul.


Cutiile sunt comercializate doar in America si se pare ca fac parte dintr-o ampla campanie patriotica de promovare a imaginii tarii mentionate anterior. Intr-un fel este si normal avand in vedere ca la fiecare patru ani, echipa Americii are una dintre cele mai numeroase componente. Este pentru prima data cand o tara devine mai mult decat participant la Olimpiada si preia rolul de „proud partner”, promovand evenimentul prin intermediul celui mai popular brand din lume, brand nascut chiar in tara tuturor posibilitatilor. Designul va fi preluat si pe sticlele de diferite marimi ale brandului de suc. Acest concept sustine in primul rand sporturile la care America exceleaza si implicit delegatiile de sportivi calificati pentru acest eveniment global. Liniile integrate in grafica produsului fac trimitere in mod subtil la binecunoscutul steag al Americii.

Aceasta nu este prima initiativa Coca-Cola de a sustine Jocurile Olimpice, ambalaje tematice fiind realizate si cu ocazia Jocurilor Olimpice de Iarna din 2010 si de asemenea cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Beijing, atunci cand sticlele de suc au fost invioarate de un design inspirat din cultura chinezeasca.


Mai multe informatii despre creativele cutii pot fi gasiet chiar pe pagina oficiala www.mycokerewards.com/theolympics

Articol realizat de Maria Crangasu

468 ad