Ambalajele pentru copii – ludice si irezistibile

Product Information

Sa ne amintim ce se intampla pe 1 Iunie? Pai, sigur, la orice varsta suntem inca voiosi si optimisti, adica suntem copii. Cu aceasta ocazie speciala, si un post special, despre niste ambalaje mai nastrusnice cu forme jucause.

Bucuria copiilor, dar si a parintilor dintr-o perspective ma pragmatica, ambalajele cu insemne Disney au devenit atat obiecte de colectie, cat si adevarate manipulatoare ale dorintelor juvenile. Fie ca vorbim de geluri de dus sau legume taiate frumos si ambulate in recipiente colorate si animate de entuziasmul personajelor Disney, industria ambalajelor pentru copii este destul de bogata din punct de vedere financiar, dar si creativ.

Se stie foarte bine ca unul dintre “key-poin-urile” unui ambalaj este forma acestuia. Bineinteles, un recipient de gel de dus cu urechi zvelte ca cele ale lui Mickey Mouse vor face deliciul copiilor, dar va alina si munca parintelui ce adesea se chinuie sa-si imbaieze odrasla mai reticenta in fata apei, decat o pisica alintata. Procesul cumpararii unor astfel de produse cu ambalaje attractive este simplu: ochiul juvenil vede, bucuria se declanseaza, parintele se induioseaza si cumpara. Este vorba despre o psihologie simpla, iar beculetul se aprinde cu ajutorul unor astfel de concepte ludice.

Mai mult decata atat, este la moda, daca putem spune asa, alimentatia sanatoasa, ba chiar bio. Nu sunt incurajate bauturile carbogazoase, cu culori mai melancolice asa cum poarta Coca-Cola, ci sunt intens promovate sucurile naturale. Insa, ce se intampla atunci cand copilul este reticent in fata unui stil de viata mai sanatos? Il convingi sa consume acele produse printr-un ambalaj de pe acre zambeste un personaj de desene animate. Daca ne uitam la exemplul de mai jos, Donald Duck devine un fel de lider de opinie care il convinge pe micul consummator ca aceea bautura este si preferata lui. Aceasta metoda este eficienta si brandului Disney, ce se promoveaza astfel printr-o metoda interactive, pe o gama de produse ce permite afisarea sa catre un numar de zece ori mai mare decat cel al consumatorilor de media destinate copiilor.

Mai exista si a acea categorie de produse care sunt realizate fix pentru a satisface nevoile fanilor dedicate unui anumit show de desene animate. Este cazul comunitatilorHello Kitty sau Pucca, Funny Love. La cererea publicului care se identifica cu aceste personaje, aceste produse sunt realizate fie pentru a imbunatati relatia cu consumatorul, fie pentru a creste si mai mult comunitatea de fani. Aceste produse pot capata chiar un aspect colectionabil, debordand de insemne si mesaje pe gustul publicului. Produsul propriu-zis nu capata valoare prin calitatea sa, ci prin aspectul sau atractiv oferit de designul ambalajului si de imaginea personajului care il gireaza. Iata cateva exemple ludice:

Articol realizat de Maria Crangasu

468 ad