Ambalaje pentru inghetata – concepte optimiste si nastrusnice

Product Information

Ambalaje pentru inghetata concepte optimiste si nastrusnice.

Cum sa nu te topesti dupa niste concepte de ambalaje absolut nastrusnice si care debordeaza de optimism? Creativitatea marketerilor a condus spre un paradis divers si inghetat al celor mai bune creme cu arome absolute exotice, iar ambalajul in care ele pot fi descoperite nu e nici pe departe plictisitor. Sa vedem cine intra in top 6, cele mai optimiste designuri pentru un ambalaj de savoare inghetata.

6. Not Guilty, Freez

Ambalaje concepte

Caloriile in plus pot fi uneori cei mai de temut dusmani ai celor care vor sa fie supli. Chiar adca o inghetata normala poate fi un desert acceptat cu oarecare lipsa de mustrare proprie, se poate si mai bine de atat. Inghetata Not Guilty, al carui nume este destul de sugestiv in ceea ce priveste reducerea frustrarii dupa ce ai mancat ceva dulce, propune un ambalaj cu doua fatete si cu un mesaj simplu, dar in acelasi timp amuzant. Stampila in care este incadrat textul „Not Guilty” are un design asemanator celor care se regasesc in dosarele de judecata. Alaturarea este destul de nostima, dar transmite creativ mesajul cheie si caracteristicile produsului. De asemenea, cealalata fateta expune cateva imagini in care personajele sunt prinse in flagrant si acuzate pentru diferite vanitati…iar inghetata din mana lor este nelipsita si chiar motivul nevinovatiei lor. Acest concept a fost premiat in 2006 in cadrul Galei FAB Awards.

 

5. Losely Ice-Cream

O imagine baroca alaturi de una cat se poate de lumeasca. Chiar si marii lorzi, baroni si contese ar fi lasat politeturile la o parte si s-ar fi infruptat dintr-un desert regesc…sau cel putin asa infatiseaza cele patruvariante de cutii ale marcii de inghetata Losely. Si acest concept este „glazurat” de comic, ceea ce il plaseaza cu succes in acest top. Personajele regasite in ipostaze deosebite capata parca o aura puerila, inghetata fiind cea care ii dezinhiba. Un ambalaj destul de indraznet insa potrivit pentru o inghetata de tip premium care mizeaza pe hazliu atunci cand e vorba de a se distinge dintre alte zeci de marci. Premiat in 2007 cu un Penta Award, acest concept isi defineste bine originile britanice si exprima traditia in categoria din care face parte. Combinatia de modern si traditional este eleganta si este exprimata la toate nivelurile vizuale.

4. Donec Magnum

Ne-am obisnuit cu o imagine destul de elegant si pretentioasa a branduluid e inghetata Magnum. Este si normal pentru ca si numele si gustul o confirma. Insa trei studenti optimisti, pusi pe creat concepte colorate si vesele, dar si extrem de personificate vin cu 5 propuneri de personaje care sa intruchipeze cate o aroma a acestei inghetate. Noua imagine este mult mai familiara cu publicul tanar creand totusi si o punte catre generatiile mai in varsta. Practic cele 5 personaje fac parte dintr-o familie, cu numele Donec si reprezinta personalitati diferite, dar amuzante in acelasi timp. Ambalajul poate fi decupat dupa consumarea produsului si poate crea o mini-marioneta atasata batului pe care initial a fost fixata inghetata.  Este un concept interactiv care ofera o experienta vesela publicului si fixeaza identitatea brandului in mintea consumatorilor.

3. Ice Cream ball

Un concept jucaus care te invita sa experimentezi o noua forma a inghetatei si o noua dimensiune a gustului. Am putea spune chiar ca acest design debordeaza de nebunie dat fiind personajul care iti smulge un zambet atunci cand te invita „sa te joci cu inghetata”. Conceptul implica consumatorul in pregatirea inghetatei invitandu-l sa o „zgaltaie” (play and make) pana cand ajunge la consistenta si savoarea dorita.

2. Gelatti

Acest este un produs pe care il cumperi pentru ambalaj in primul rand. Adresat iubitorilor de ambalaje, acest concept poate fi descris pe baza a doi termeni: suprarealism si arta. O combinatie de excentricitate si delicatete poate defini per ansamblu reteta cremoasa de inghetata provenita direct de pe plaiuri italiene. Aroma produsul este semnalata in cadrul unei experiente pe care esti invitat sa o dezvolti asa cum iti sopteste imaginatia.

  1. Yummy Ice Cream

Ambalaje care iti lasa gura apa inainte sa ajungi la continut. Produsul adresat in speta copiilor, dar si intregii familii ofera prin intermediul ambalajului o galerie de expresii care definesc placerea pentru degustarea unei inghetate delicioase. Designul de exceptie adauga acestui ambalaj calitatea de a fi colectionabil si de a creste optimismul experientei cu produsul insusi.

Ambalaje pentru inghetata

Articol realizat de Maria Crangasu

468 ad