Cutii pentru cosmetice cadou

Product Information

Cutii pentru cosmetice

Cutii pastel cu buline

Sunt cutii fixe din carton tare, existente in stoc permanent roz si bleu, dimensiune 19 x 19 x 9 cm. Aceste cutii  realizate intr-un stil retro al anilor 60’ sunt potrivite atat pentru diferite cadouri pentru bebelusi dar si pentru fete sau femei care adora acest stil cu un parfum fascinant.

 

Cutii pentru cosmetice

Cutie cadou parfum

Cutia pliabila din carton tare exista in stoc ca dimensiune 31 x 21 x 5,5 cm si culoare – roz pastel.

Se poate personaliza atat corpul cutiei cat si pe banda.

 

Cutie cadou cu sapunuri naturale

Cutie din carton tare, exista in stoc cu inchidere banda in dimensiunea 33 x 8,5 x 8,5 cm, in culori diverse.

 


Cutie rotunda din carton cu banda

Este destinata ambalajului pentru sapunuri naturale. Cutia exista in stoc permanent. Dimensiunea este de 20 (d) x 5 (h) cm. Culoare maron, carton 300g special. Inchiderea pe capac se face cu banda de matase. Decorarea interiorului a fost facut cu hartie de matase maron.

 

Bine de stiut!

Prima menţiune referitoare la produsele cosmetice dateaza din Egiptul antic, 4000 î.e.n. Femeile cu o anumită poziţie socială aplicau pe faţă o cremă verde, din minereu de cupru, pentru a-şi defini trăsăturile. Foloseau uleiuri parfumate şi îşi pictau sprîncenele cu o cremă obţinută din seu de oaie şi plumb. Se pare că foloseau parfumul pentru a acoperi mirosul machiajului facial. Mormintele antice conţineau vase cu produse cosmetice (vase kohl) şi aplicatoare (linguri cosmetice). Egiptenii foloseau kohlul pentru înnegrirea ochilor; pe faţă îşi dădeau cu vopsea de plante, iar unghiile erau vopsite cu henna.
In China şi Japonia, făina de orez dădea culoare albă feţei in Orient, in jurul anului 1500 î.Hr.Genele şi sprîncenele erau smulse, dinţii erau vopsiţi în negru sau auriu, iar henna colora faţa şi părul. Cu alte cuvinte, adolescenţii de atunci arătau exact ca cei din ziua de azi.
Grecia, 1000 î.e.n.: dacă făceai parte din clasa superioară, probabil că purtai perucă, pentru a ascunde faptul că nu prea foloseai baia. Lucru valabil, de altfel, atît pentru femei, cît şi pentru bărbaţi. Şi aici era la modă vopsirea feţei cu cretă albă sau făină de plumb (cu toate acestea, nu există menţiuni privind eventuale intoxicări cu plumb).
Dacă doamnele voiau ceva mai multă culoare, alegeau cleiul de ocru şi crema de fier pe post de ruj. Îşi vopseau palmele cu henna roşie, pentru a părea mai tinere. Aceste practici coincid, deloc surprinzător, cu descoperirea şi perfectarea săpunului.
In Roma antica pe la 100 i.Hr., Plautius scria: „O femeie fără culoare este ca mîncarea fără sare”. Deşi o civilizaţie înaintată, romanii îşi dădeau cu unt pe obraji şi îşi făceau unghiile cu sînge de oaie şi le lustruiau cu seu de le la acelaşi animal. Contribuţia lor specială a fost moda băilor în nămol, suplimentat cu excremente de crocodil, cu efecte neştiute încă. Bărbaţii se vopseau blond, pentru a părea mai tineri. Vopselele de păr erau însă atît de caustice, încît duceau la chelire completă. Şi romanii aveau sclavi speciali pentru aplicarea machiajelor. Produsele de frumuseţe au atins apogeul în perioada Imperiului Roman – cărbunele pentru faţă şi fondul de ten denumit “fucus” – cînd doamnele deja aveau sclavi special pregătiţi pentru aplicarea diverselor machiaje.

Multe dintre cosmeticele amintite mai sus au trecut şi in perioada medievală, cruciaţii aducînd din Orient uleiuri şi parfumuri. În timpul Renaşterii, cosmeticele pe bază de plumb erau folosite în mod exagerat. Cosmeticele erau văzute ca un adevărat pericol pentru sănătate, fiind considerate vinovate pentru blocarea circulaţiei sangvine. În Anglia elisabethană, părul roşu era la modă. Femeile cu poziţie socială înaltă îşi dădeau cu albuş de ou pe faţă, în timpul zilei, iar noaptea dormeau cu cotlete de viţel pe ochi, pentru a întineri tenul. Un dramaturg al epocii chiar a scris: „O femeie frumoasă este ca o… delicatesă”. Catre sfarsitul evului mediu în Europa, cosmeticele erau apanajul aristocraţilor. Italia şi Franţa au devenit centrele industriei cosmetice. Franţa a perfecţionat arta parfumeriei, dar a condus şi la crearea unei arme mortale: dacă înlocuiai plumbul cu arsenic în pudra de faţă, cel care o folosea murea în scurt timp.

Incepand cu epoca moderna cosmeticele vor fi folosite pe scară largă, excepţie făcînd doar clasa foarte săracă, fardul şi rujul roşu erau folosite ca simbol al tinereţii, averii şi bunăstării. Cărţile şi reţetele privind prepararea şi aplicarea cosmeticelor erau la mare căutare. Acesta este momentul cînd apar cosmeticienii profesionişti, iar reţetele luxoase de cosmetică includeau şi băi în vin sau lapte. După ce a cunoscut un avînt extraordinar în anul 1760, folosirea produselor de frumuseţe a încetat brusc în perioada Revoluţiei Franceze.

Astazi industria cosmeticelor este una din industriile cu cel mai mare profit. S-au structurat clar brand-uri de cosmetice, parfumuri si desi toate se intalnesc pe aceeasi piata, e loc chiar si de mai mult. Pe de alta parte au inceput sa fie din ce in ce mai mult promovate si cautate produsele naturale fara adaosuri chimice.

Femeia va fi cucerita in orice epoca atunci cand va primi un cadou, un produs cosmetic. Este dependenta de „parfumul ei”, de fardul sau fondul sau de ten. Parca nimic diferit fata de acum mii de ani, cu nimic mai prejos fata de fascinanta Cleopatra a Egiptului antic.

Toate–s vechi si noua toate…

Vezi aici toate modelele de  cutii

 

 

468 ad