Blog

Tips: Cum se face o punga pentru cadou

Posted by on Jul 3, 2012 in Blog, Cum se face | 2 comments

Tips: Cum se face o punga pentru cadou

Cum se face o punga pentru cadou De ce avem nevoie pentru a face singuri o punga pentru cadou: Hartie : pot sa ma orientez  catre ce hartie imi place si o gasesc in orice librarie sau papetarie. Daca vreau sa imi construiesc o punga de dimensiuni mici, pot lua in calcul o hartie de 90g, dar daca voi dori ca punga sa aiba dimensiuni ceva mai mari gandindu-ma ca voi aseza in ea un cadou ceva mai greu, atunci ma orientez catre o hartie mai groasa de peste 150g. Cutie tip paralelipiped sau cubica Lipici Scotch Foarfeca cu forma Capsator Sfoara:...

read more

Concept sigur si inovativ – cofragul de oua

Posted by on Jul 2, 2012 in Blog | 0 comments

Concept sigur si inovativ – cofragul de oua

Cand va ganditi la micul dejun ce bunatati va vin in minte prima data? Pentru multi dintre noi omleta este un adevarat rasfat al dimenetilor somnoroase. Prin urmare si materia prima, ouale, ar trebui protejate cu grija si depozitate in recipiente care sa starneasca pofta de voie buna si sa ne asigure caloric de baza pentru o noua zi. Un concept, pentru moment doar in stadiul de proiectare, care este destul de simpatic se numeste „Two eggs for you”, o idee ideala pentru indragostiti sau pentru cei care au nevoie doar de cantitati mici de...

read more

Sacose cu personalitate 2

Posted by on Jul 2, 2012 in Blog | 0 comments

Sacose cu personalitate 2

Sacose cu personalitate Identitatea vizuala este un aspect cheie intr-o era in care imaginile sunt noul text. Poate ca este o expresia absurda, dar si imaginile, simbolurile se pot citi poate uneori mult mai usor si mai repede decat un mesaj transmis la nivel textual. Arhi-cunoscuta sintagma, o imagine face cat o mie de cuvinte, i-a facut si pe designerii de ambalaje sa comunice cat mai original si intercatic cu consumatorii la nivel vizual. Pentru ca am promis o continuare a postului trecut in care vorbeam despre concepte de sacose/pungi cu...

read more

Concepte fresh si racoroase

Posted by on Jun 30, 2012 in Blog | 0 comments

Concepte fresh si racoroase

A venit vara si odata cu venirea ei, apar si cele mai rotunde si zemoase fructe – pepenii. Un fruct de inspiratie si pentru multe concepte de ambalaj, printre care se numara si Melo, o bautura racoroasa si servita intr-un recipient cu frome rotunde simpatice, ce te conduc imediat cu gandul la ideea de pepene. Se spune ca un design inteligent poate induce o mie de idei si senzatii. Un pepene induce ideea de racoros, zemos, numai bun pentru a stinge setea in zilele toride de vara. Cam acesta a fost si punctul de pornire in crearea conceptului...

read more

Sacose cu personalitate 1

Posted by on Jun 27, 2012 in Blog | 0 comments

Sacose cu personalitate 1

Sacose cu personalitate Desi pentru multi dintre noi pungile de plastic sau de hartie, fie de cadou sunt doar o simpla modalitate de a cara un continut anume, se pare ca acest tip de ambalaj a capatat cu timpul noi si noi atributii, bineinteles bazate pe promovarea unui concept cat se poate de creativ. In primul rand, s-a dorit reutilizarea unor astfel de pungi. Prin urmare, designul si mesajul trebuiau sa fie destul de atractive, sa se potriveasca nevoilor de „afisare” si „apreciere” ale consumatorilor si sa fie suficient de amuzante....

read more

Ambalajele “gemene”

Posted by on Jun 25, 2012 in Blog | 0 comments

Ambalajele “gemene”

Utilizata fie pentru a spori vanzarile intr-o gama de produse, fie pentru a forta promovarea rapida a unei marci din acelasi portofoliu cu un brand arhicunoscut, „dual packaging” este o tactica atat inovativa cat si eficienta. Marcat de creativitate si de ingeniozitate un ambalaj dual presupune completarea formei, a graficii, a ideii de produs si a identitatii unui brand pe care doua produse le poarta. Cel mai elocvent exemplu este marca de lichior Jekyll and Hyde. Atat numele produsului, cat si designul sticlelor exprima dualitatea si in...

read more

Cutii cu poveste: Povestea cutiei cu piersici

Posted by on Jun 24, 2012 in Blog | 0 comments

Cutii cu poveste: Povestea cutiei cu piersici

Un profesor a dat fiecarui student ca tema pentru lectia de saptamana viitoare sa ia o cutie de carton si pentru fiecare persoana care ii supara, pe care nu pot sa o sufere si sa o ierte sa puna in cutie cate o piersica, pe care sa fie lipita o eticheta cu numele persoanei respective. Timp de o saptamana, studentii au avut obligatia sa poarte permanent cutia cu ei: in casa, in masina, la lectii, chiar si noaptea sa si-o puna la capul patului. Studentii au fost amuzati de lectie la inceput, si fiecare a scris cu ardoare o multime de nume,...

read more

Portret de designer – Alexandra Istratova

Posted by on Jun 19, 2012 in Blog | 0 comments

Portret de designer – Alexandra Istratova

Rusii s-au nascut cu un talent special in ceea ce priveste designul. Oameni cu spirit creativ, in marea Rusie gasim cea mai puternica industrie de ambalaje din lume, atat la nivel tehnic, cat si la nivel de concepte originale. Ambalajele create de artisti sau de echipe ale agentiilor rusesti se demarca printr-un grad inalt de excentricitate transpusa totusi, al nivelul ambalajului intr-un mod sustenabil si „user friendly”. Cel mai cunoscut concept al Alexandrei Istratova, art director si ilustrator cu experienta, este Kiss, un brand de piure...

read more

Cum celebreaza Coca-Cola Jocurile Olimpice de la Londra, 2012

Posted by on Jun 18, 2012 in Blog | 0 comments

Cum celebreaza Coca-Cola Jocurile Olimpice de la Londra, 2012

Nu mai este o surpriza faptul ca cel mai acidulate brand din lume, Coca-Cola, este sinonim cu actualitatea, mai precis cu toate activitatile care au impact la nivel global. Pentru Coca-Cola nu s-a inventat niciodata o metoda de promovare, ci din contra – ei au fost cei care au stabilit trenduri in materie de advertising. Inca putin si pe arsita de afara vei putea sa fii mai aproape de vedetele sportive de la Olimpiada din Londra, in timp ce degusti o Coca-Cola rece. Ne-am obisnuit deja ca sticlele sau cutiile de suc sa se reinventeze cu...

read more

Moda ambalajelor semnate de un designer cosmopolit

Posted by on Jun 14, 2012 in Blog | 0 comments

Moda ambalajelor semnate de un designer cosmopolit

Jean Paul Gaultier un nume care nu rimeaza doar cu moda, eleganta si excentricitatea…Jean Paul Gaultier poate fio orice…chiar si numele unei editii limitate Evian. Sub numele si imaginatia sa, apa poate capata diverse forme, la fel si recipientele in care cea mai scumpa si luxoasa apa din lume se regaseste. Se stie foarte bine ca cine se asemana se aduna. Asadar, nu ne mira ca admiratorii lui Jean Paul Gaultier consuma unul dintre cele mai sofisticate branduri de apa. Evian este la randul sau, un brand recunoscut pentru ambalajele...

read more
468 ad